Як вибрати велосипед
Так, ця стаття теж про те, як вибрати велосипед, і чи варто вибирати в якості велосипеда ціклокросс, і в яких випадках? Тема вибору велосипеда безмежна, це ж не автомобіль вибирати. Там все просто: взяв білий з кондиціонером,
Отже, не приховую, я придбав собі ціклокросс аматорського рівня, і, як годиться редактору сайту, хочу поділитися з аудиторією плюсами і мінусами такого вибору.
Вы маєте чудову можливість купити якісні гірські велосипеди БУ у відмінному стані, до Ваших послуг великий вибір моделей на будь-який гаманець та вигідна та доступна ціна.
Опис циклокросовий велосипедів як класу.
Вихідні положення такі:
Ціклокросс був куплений в травні 2013 року, для того, щоб взяти участь у велопробігу довжиною 1200 км з Петербурга в Москву. Також я в прицілі тримав можливість брати участь в бреветах - марафонах довжиною 200 і 300 км. Бревети проходять по шосе, а пробіг Пітер - Москва, планувався різноманітніше: 85% асфальту, 12% - грейдерів та проселков, і 3% стежок по лісах, полях і болотах. При цьому, їхати передбачалося (як і на бреветах) на порожніх велосипедах, без багажників і рюкзаків. Хіба що на деяких ділянках, я, як керівник пробігу, повинен був везти невеликий заплічних рюкзак з Ремнабор, аптечкою і перекусом. Темп передбачався на стільки швидкий, на скільки буде під силу любителям, з урахуванням щоденного кілометражу від 80 до 163 кілометрів.
Чому саме ціклокросс, а не, скажімо, шосейник?
Чому ціклокросс, а не хороший гібрид?
Перше запитання. Основним моїм тезою було якраз отримати максимум можливого для себе на шосе, з урахуванням того, яке саме шосе є в наявності. Російського розливу. При цьому не втратити можливості їздити по поганих дорогах, грейдерів та навіть стежках. Адже я хочу їхати де я хочу, а не ретельно підбирати дороги під можливості свого велосипеда, як роблять багато моїх друзів на шосейники. Звичайно, у мене є МТБ для «хардкорних» пригод. Але, здається, його використання логічно, коли співвідношення зворотне: 60, 70% - стежок, боліт, бездоріжжя, а решта - дороги. Потім, я все-таки пропалений (в трьох місцях) турист, і велосипед без можливості поставити на нього багажник, викликає у мене почуття глибокого сумніви. Є любителі і поставити повнорозмірні крила. Я не належу до таких, вважаючи за краще швидкоз'ємні але тим не менше.
Відповідно, шосейний велосипед під ці завдання підходить погано. Хоча, відомі шосейні покатушки навколо Ладоги, цілком собі проходять по ділянці грейдера в 40 кілометрів. На фото нижче - хороша, укочена дорога, цілком підходить для ціклокросса.